مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

مزایای تعمیر مبل

امروزه در محل زندگی تمامی ما مبل وجود دارد و مبل جزء جدا نشدنی از خانه ما شده است. بسیاری از مردم به صورت دوره ای اقدام به تعویض مبل های خود می نمایند و این به دلیل خرابی رویه و یا نشیمن و یا دسته این مبل ها می باشد، باید بدانید با تعمیر مبل خود می توانید مبل های کهنه خود را تبدیل به مبل نو نمایید.  

همانطور که می دانید مبل ها معمولا ترکیبی از چهارچوب و رویه هستند که در داخل آن با استفاده از اسفنج های مخصوص مبل پر شده است. مبنای اصلی مبل چهارچوب آن است و تا زمانی که چهارچوب مبل سالم است، می توانیم با تعمیر مبل در صورت نیاز از آن استفاده کنیم. از آنجایی که هزینه خرید مبل مجدد بسیار زیاد است، معمولا تعمیر مبل مقرون به صرفه تر است.

ما می توانیم با تعمیر مبل و گاها با تعویض روکش مبل، مبل قدیمی خود را به یک مبل جدید و زیبا تبدیل نماییم. تعمیر مبل معمولا از هزینه بسیار پایین تری نسبت به خرید مبل برخوردار است. برای تعمیر مبل می توان از شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل کمک گرفت.

مبل دارای انواع مختلفی است و تعمیر هر یک از انواع مبل نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای دارد. متخصصان قادر به تعمیر مبل در انواع مختلف هستند.

در مبلمان مهمترین چیز چارچوب آن است و در اغلب موارد که مردم مبل خود را تعویض و یا دور می اندازند این چارچوب کاملا سالم است و آنها می توانند به راحتی و با تعمیر مبل و تعویض رویه و اجزء مبل خود آن را احیاء و در هزینه های خود صرفه جویی کنند. نشیمن مبل ها به مرور زمان و به دلیل نشستن مکرر بر روی آنها حالت خود را از دست می دهد و این امر ما را مجبور به تعویض مبل می کند ولی شما به راحتی و با هزینه کم و انتخاب پارچه مبلی مناسب می توانید این مشکل را حل نمایید و با رویه کوبی مبل آن را به حالت اول خود درآورید.

تعمیر مبل بسته به نوع و آناتومی و همچنین جنس آن متفاوت است و در زمان تعمیر باید به این نکات دقت کرد و در تعمیر مبل از مواد هماهنگ با آن استفاده کرد تا بعد از تعمیر در ظاهر و عملکرد آن اختلالی ایجاد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.