مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

پرسش های متداول در زمینه تعمیر مبل

آیا بازدید و مشاوره جهت تعمیر مبلمان رایگان است ؟

بله اما با توجه به ترافیک موجود در شهر تهران و جهت جلوگیری از اتلاف وقت، بهتر است ابتدا تصاویر مبلمان خود را از طریق شبکه هایی همچون وایبر و واتس آپ جهت بررسی و اطلاع از هزینه تعمیرات مبل برای ما ارسال نمایید. 

 

آیا میتوان رویه کوبی مبل را در منزل انجام داد ؟

با توجه به اینکه رویه کوبی مبل یک کار فنی و تخصصی است و نیاز به ابزارهای خاص خود را دارد و با در نظر گرفتن اینکه برخی از ابزارها و وسائل نظیر پمب هوا از لحاظ حساسیت و اندازه قابلیت حمل و نقل را ندارند و یا حمل آنها به سختی ممکن است و از طرفی رویه کوبی و تعمیر مبل نیاز به فضایی نسبتا بزرگ دارد و همچنین گرد و غبار خاصل از کار فضایی متفاوت از فضای خانه را میطلبد عملا این کار امکانپذیر نمیباشد.

البته برخی از کارهای جزئی نظیر چسباندن نوار و ترمه و یا خرده کاریهای دیگر را میتوان در منزل انجام داد.

آیا تعمیرات مبل آرمین رنگ کاری مبل و صنایع چوبی را هم انجام میدهد؟

به طور کلی رنگ کاری انواع مبلمان پذیرفته میشود ولی رنگ کاری برخی از صنایع چوبی تخصصی است و باید با مراکز خاص رنگ کاری صنایع چوبی تماس برقرار نمایید.

نحوه برآورد هزینه رویه کوبی مبلمان چگونه است؟

ازآنجایی که مبلمان انواع مختلف دارد ( مبل استیل، راحتی، تمام پارچه و ... ) و هر یک شامل طرح ها و مدلهای متفاوت میباشند، برآورد هزینه مبلمان یک کار کاملا تجربی است و پس از مشاهده مبل مورد نظر توسط متخصص تعمیر کار امکانپذیر میباشد.

آیا هزینه پارچه مبل متفاوت از هزینه رویه کوبی محاسبه میشود؟

بله، هزینه پارچه مبل با توجه به متراژ مورد نیاز و جنس پارچه به صورت جداگانه محاسبه میشود.

آیا تعمیرات مبل آرمین پارچه مبلی هم به فروش میرساند؟

بله، فروش پارچه مبل باکیفیت و با قیمت مناسب در انواع طرح ها، مدل ها و رنگ ها بخشی از کار مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.