مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

تعمیر مبل شریعتی

رویه کوبی و تعمیرات مبل در شریعتی

تمام آنچه از یک کارگاه معتبر و حرفه ای در زمینه رویه کوبی و تعمیرات مبل انتظار دارید را فراهم کرده ایم تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن به شما مشتریان ساکن شریعتی ارائه نماییم.

تعمیر انواع مبل استیل، راحتی، تمام پارچه، چوبی و اداری، رنگ کاری و رویه کوبی، طلا کاری مبل همراه بار حمل و نقل و باربری رایگان

تعمیر مبل در شریعتی

تعمیرات مبل مهر یکی از مجهزترین و گسترده ترین کارگاه های تعمیرات و رنگ کاری مبل است که شعبه های متعددی در سراسر تهران دایر کرده است. همچنین تعمیرات مبل مهر دارای اولین وب سایت اطلاع رسانی و مشاوره در زمینه تعمیرات مبل و خدمات مرتبط با تعمیر مبل در ایران است که پیشتر ( و هم اکنون ) از طریق دامنه moblemehr.ir در فضای مجازی فعالیت داشته است و اکنون همین وب سایت از طریق دامنه moblemehr.com نیز در دسترس مشتریان گرانقدر است. 

 

بیش از دو دهه فعالیت در زمینه رویه کوبی و تعمیر مبل در شریعتی و همینطور در بسیاری از مناطق تهران و کرج مجموعه مبل مهر را به یکی از بهترین و معتبر ترین انتخاب مشتریان مبدل ساخته است.

خدمات تعمیر مبل شریعتی

برای مشاهده مجموعه خدمات کارگاه تعمیر مبل شریعتی، کافیست به بخش خدمات مراجعه نمایید و یا بطور اجمالی مطالب زیر را ملاحظه فرمائید.

  • تعمیر مبل استیل، راحتی، چرمی، ایرانی و خارجی
  • رنگ کاری، لکه گیری و طلای کاری مبلمان با بالاترین کیفیت
  • تعمیر انواع شکستگی، لقی، فنر بندی، رویه کوبی مجدد
  • تعمیر و تقویت کوسن، سرمه، نوار و تزئینات مبل
  • تهیه پارچه مبلی با قیمت کمتر از بازار

باربری و حمل و نقل رایگان جهت رویه کوبی، رنگ کاری و تعمیرات مبل در محدوده شریعتی توسط مبل مهر صورت میگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.