مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

مبلمان نو

تعمیر، نوسازی و رویه کوبی مبلمان

رویه کوبی مبل در تهران

تعمیرات مبل تهران

اگر از مبل خود خسته شده اید و یا مبل شما نیاز به تعمیر و بازسازی دارید بهترین راهکار شما استفاده از خدمات تعمیر مبل تهران است. کارگاه های مجهز رویه کوبی، تعمیر کلاف مبل، رنگ‎کاری و طلا کاری مبل با تجهیزات پیشرفته و استادکاران حرفه ای و مجرب. علاوه بر آن قیمت بسیار مناسب و حمل و نقل رایگان دقیقا چیزی است که بدنبال آن هستید.

یکی از مزایای تعمیرات مبل تهران به سایر کارگاه های رویه کوبی این است که ما بیش از 20 سال در یک مکان مستقر هستیم و جهت توسعه دامنه فعالیت های خود کارگاه های تخصصی برای انجام کارهای مختلف را راه اندازی کردیم و در حال حاضر با 3 کارگاه رویه کوبی مبل مجهز در سراسر تهران مشغول فعالیت هستیم و تمامی خدمات مورد نیاز شما را مهیا کرده ایم. 

ادامه مطلب ...

تعمیر مبل تختخواب شو

تعمیر مبلمان تختخواب‎شو در تهران

تعمیرات مبل استقبال در طول سالها فعالیت مستمر در زمینه تعمیر مبل و رویه کوبی انواع و اقسام این دست از مبلها رو تعمیر کرده است و تجربه فراوانی جهت تعمیر مبل تختخواب‎شو دارد.

  • تعمیر انواع مبلمان تختخواب‎شو ایرانی مانند : مبلیران، شاهو، پارسا و ...
  • تعمیر مبل تختخوابشو خارجی نظیر مبل استقبال ترکیه - istikbal

اگر قصد تعمیر مبل تخواتخوب‎شو خود را دارید و نگران کیفیت نهایی کار هستید کارگاه تعمیر مبل استقبال با رویکردی حرفه ای و اساتید زبده تعمیر مبل تختخواب‎شو یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای شماست.  ادامه مطلب ...